Календарно – тематичне
планування
уроків англійської мови у 5
класі на 2013/2014 н.р.
(За підручником А. Несвіт «We learn English 5»)
№
|
Дата
|
Тема/ підтема
|
Лінгвістичні компетенції
|
Види мовленнєвої діяльності
|
Д.З
|
СКК
|
ЗН
|
|||||||||||||
Лексика
|
Граматика
|
Аудіюван-ня
|
Читання
|
Письмо
|
Говоріння
|
|||||||||||||||
My Family and
Friends (Моя сім'я та друзі)
|
||||||||||||||||||||
1
|
Моя
сім'я. Родинне дерево
|
1 с.
4
|
Присвійний відмінок
|
1 с.
4
|
3 с.
5
|
4 с.
5,
|
2 с.
4, 5 с.5
|
6 с.5
|
—
розвивати інтерес і поважне ставлення до ІМ і культури народу країни,
мова якої вивчається;
—
формувати елементарні
уявлення про художні та естетичні цінності чужої культури;
—
розвивати здатність
представляти культуру рідної країни;
—
брати участь у міжкультурній
комунікації: приймати рішення, давати оцінку; поважно ставитися до
співрозмовника, до його думки.
|
|||||||||||
2
|
Моя
сім'я
|
Присвійний
відмінок. Спеціальне запитання. Ступені порівняння прикметників.
|
1 с.
6
|
3 с.
7
|
4 с.
8
|
2, 5,
6 с. 7-6
|
7 с.
9
|
|||||||||||||
3
|
Мій
найкращий друг
|
1 (а)
с. 9
|
Присвійний
відмінок Ступені порівняння прикметників
|
1 с.
9
|
3 с.
9
|
4 с.
10
|
2, 4,
5 с. 9-10
|
6 с.
10
|
||||||||||||
4
|
Мій
друг. Риси характеру
|
1 с.
10
|
Ступені
порівняння прикметників
|
3
с.11
|
1(б)
с. 11
|
2, 4
с. 11-12
|
7 с.
12
|
|||||||||||||
5
|
Що в
житті для мене важливе?
|
4 с.
14
|
3 с.
13
|
4 с.
14
|
1, 2
с. 12-13
|
6 с.
14
|
||||||||||||||
6
|
Професії
|
1 с.
15
|
Теперішній
неозначений та теперішній тривалий часи
|
3(б)
с. 16
|
4 с.
16
|
5 с.
17
|
2, 3
с. 15-16
|
7 с.
18
|
||||||||||||
7
|
Професії
|
1 с.
18
|
Минулий
неозначений час
|
5 с.
20
|
2, 3,
4 с. 18-20
|
5 с.
20, вивчити слова
|
||||||||||||||
8
|
Моя
родина
|
2 с.
21
|
3 с.
21
|
1, 4
с. 20 - 21
|
6 с.
22
|
|||||||||||||||
9
|
Розвиток
граматичних навичок
|
Теперішній
неозначений, теперішній тривалий, минулий неозначений часи
|
4 с.
23
|
1-3
с. 23
|
5 с.
24
|
|||||||||||||||
10
|
Позакласне
читання
|
2 с.
24
|
6 с.
25
|
1, 3,
4 с. 24 - 25
|
5 с.
25
|
|||||||||||||||
11
|
Сімейний
проект.
|
Розвиток
навичок проектної діяльності с. 26 – 27
Захист
проектних робіт
|
Повторити
вивчений матеріал.
|
|||||||||||||||||
The Clothes We Wear (Одяг, який ми носимо)
|
||||||||||||||||||||
№
|
Дата
|
Тема/ підтема
|
Лінгвістичні компетенції
|
Види мовленнєвої діяльності
|
Д.З
|
СКК
|
ЗН
|
|||||||||||||
Лексика
|
Граматика
|
Аудіювання
|
Читання
|
Письмо
|
Говоріння
|
|||||||||||||||
12
|
Мій
улюблений одяг
|
1 с.
28
|
1 с.
28
|
3 с.
29
|
2, 4
с. 28-29
|
6 с.
30
|
—розвивати інтерес до ІМ і культури народу
країни, мова якої вивчається;
—
формувати елементарні
уявлення про художні та естетичні цінності чужої культури;
розвивати
здатність
представляти
культуру
рідної країни;
—
брати участь у
міжкультурній комунікації: приймати рішення, давати оцінку.
|
|||||||||||||
13
|
Мій
щоденний одяг
|
Теперішній
тривалий час
|
2 с.
30
|
5 с.
31
|
1,
3,4 с. 30-31
|
5 с.
30 (5,6)
|
||||||||||||||
14
|
Одяг
|
1 с.
32
|
Спеціальне
запитання
|
3 с.
33
|
3 с.
33
|
6 с.
34
|
2, 4
с. 33 - 34
|
5 с.
34
|
||||||||||||
15
|
Одяг
|
4 с.
36
|
Структура
to be going to do smth
|
2 c. 35
|
1 с.
35
|
5 с.
37 (1-4)
|
2, 4
с. 36
|
5 с.
37 (4-6)
|
||||||||||||
16
|
Одяг
|
5 с.
39
|
Теперішній
тривалий час
|
3 с.
38
|
5 с.
39 (1)
|
1,2,4
с. 37-39
|
5 (2)
с. 39
|
|||||||||||||
17
|
Одяг
|
3 с.
40
|
Спеціальне
запитання
|
3 с.
40
|
1 с.
39
|
1 (б)
с. 40
|
4 с.
40-41
|
5 с.
41
|
||||||||||||
18
|
Одяг
|
4 с.
42
|
2, 3
с. 41-42
|
5 с.
42,
6 с.
42-43
|
||||||||||||||||
19
20
|
Улюблений
одяг
Одяг
|
3 с.
44-45
|
Теперішній
неозначений та теперішній тривалий часи
|
3 с.
44-45
1 с.
45
|
3 с.
46
|
7 с.
45 (1,2)
|
1, 2,
6 с. 43-45
2, 4
с. 46
|
7 с.
45 (3,4)
5 с.
47
|
||||||||||||
21
|
Позакласне
читання
|
2 с.
47-49, 4 с. 47
|
3, 5
с. 49
|
1 с.
47
|
6, 7
с. 50
|
|||||||||||||||
22
|
«Модний
проект»
|
Розвиток
навичок проектної діяльності
|
Розвиток
навичок проектної діяльності с. 50-51
Захист
проектних робіт
|
Повторити
вивчений матеріал.
|
||||||||||||||||
Food (Їжа)
|
||||||||||||||||||||
№
|
Дата
|
Тема/ підтема
|
Лінгвістичні компетенції
|
Види мовленнєвої діяльності
|
Д.З
|
СКК
|
ЗН
|
|||||||||||||
Лексика
|
Граматика
|
Аудіювання
|
Читання
|
Письмо
|
Говоріння
|
|||||||||||||||
23
|
Їжа
|
1
с.52
|
Злічувані
та незлі чувані іменники
|
3 с.
53
|
2, 4,
5, 6 с. 53 - 54
|
7 с.
54
|
—
розвивати інтерес і поважне ставлення до ІМ і культури народу країни,
мова якої вивчається;
формувати елементарні
уявлення про художні та естетичні цінності чужої культури;
брати участь у
міжкультурній комунікації: приймати рішення, вміти аналізувати
|
|||||||||||||
24
|
Їжа
|
Much/many/lots of/ a lot of
|
2 с.
55
|
4 с.
55
|
1, 3,
5 с. 54-56
|
6 с.
56
|
||||||||||||||
25
|
Приготування
їжі
|
1 с.
57
|
Much/many/ some/any
|
3 c. 57
|
4, 5
с. 58
|
2, 6
с. 57-59
|
7 с.
59
Проект
«Моя улюблена страва»
|
|||||||||||||
26
|
||||||||||||||||||||
27
|
Їжа в
шкільній їдальні
|
1 с.
59
|
3, 5
с. 60-61
|
1
(б), 2 с. 60
|
4 с.
61
Проект
«Меню в моїй їдальні»
|
|||||||||||||||
28
|
||||||||||||||||||||
29
|
Страви
української кухні
|
2 с.
62-63
|
Минулий
неозначений час
|
1 с.
62
|
3 с.
63
|
2 (а)
с. 63,
6 с.
64
|
2, 4
(в,с) с. 62-63
|
5 с.
64
|
||||||||||||
30
|
Контроль навичок аудіювання
|
|||||||||||||||||||
31
|
Англійська
кухня
|
1, 5
с. 65-66
|
Минулий
неозначений час
|
1 с.
65
|
3 с.
66
|
2, 4,
5 с. 65 - 66
|
6 с.
66
|
|||||||||||||
32
|
Розвиток
граматичних навичок
|
Множина
іменників, неозначені займенники,
минулий неозначений час
|
2, 3,
4 с. 67-68
|
1 с.
67
|
5, 6
с. 68
|
7 с.
68
|
||||||||||||||
33
|
Позакласне
читання
|
2 с.
69-70
|
5, 6
с. 70
|
1, 3,
4 с. 69 - 70
|
7, 8
с. 71
|
|||||||||||||||
34
|
Готуємо
сендвіч
|
Розвиток
навичок проектної діяльності с. 71-73
Захист
проектних робіт
|
Повторити
вивчений матеріал.
|
|||||||||||||||||
Let’s Have a Rest! (Давай
відпочивати!)
|
||||||||||||||||||||
№
|
Дата
|
Тема/ підтема
|
Лінгвістичні компетенції
|
Види мовленнєвої діяльності
|
Д.З
|
СКК
|
ЗН
|
|||||||||||||
Лексика
|
Граматика
|
Аудіювання
|
Читання
|
Письмо
|
Говоріння
|
|||||||||||||||
35
|
Мій
вільний час
|
1 с.
74
|
Спеціальне
запитання
|
3 с.
75
|
3 с.
75
|
5 (а)
с. 75
|
4,
5(б) с. 75-76
|
6 с.
76
|
розвивати інтерес і поважне ставлення до ІМ і
культури народу країни, мова якої вивчається;
формувати елементарні
уявлення про художні та естетичні цінності чужої культури;
брати участь у
міжкультурній комунікації: приймати рішення, вміти аналізувати
|
|||||||||||
36
|
Вільний
час.
Дні
тижня
|
3, с.
76
|
4 с.
77
|
1, 2,
3, 5 с. 76-77
|
6 с.
77
|
|||||||||||||||
37
|
Вільний
час.
Громадські
місця
|
1 с.
78
|
1 с.
78
|
4 с.
79
|
5 с.
80
|
2, 3
с. 78-79
|
6 с.
80
|
|||||||||||||
38
|
Контроль навичок читання
|
|||||||||||||||||||
39
|
Вільний
час. Телебачення.
|
1 с.
80
|
Теперішній
доконаний час
|
3 с.
81
|
4, 5
с. 81 - 82
|
2, 6
с. 80-82
|
7 с.
82
|
|||||||||||||
40
|
Чи
можна прожити без телебачення?
|
Теперішній
доконаний час
|
2 с.
83-84
|
5 с.
84
|
1, 3
с. 82 - 84
|
7 с.
85
|
||||||||||||||
41
|
Вільний
час. Захоплення (хобі).
|
1 с.
85 - 86
|
Теперішній
доконаний час
|
2 с.
86
|
5 с.
87
|
3, 4,
6 с. 87
|
7 с.
87
|
|||||||||||||
42
|
Розвиток
граматичних навичок
|
Теперішній
доконаний час
|
1
с.88
|
2
(в), 3 с. 88 - 89
|
6 (1, 2) с. 89
|
2
(а), 4, 5 с. 88-89
|
6 (3)
с.89
|
|||||||||||||
43
|
Заняття
в різні пори року
|
1 с.
90
|
Спеціальне
запитання
|
4 с.
91
|
5 с.
92
|
2, 6
с. 90-92
|
7 с.
92
|
|||||||||||||
44
|
Розвиток
граматичних навичок.
Підготовка
до контролю письма
|
Минулий
неозначений час, теперішній доконаний/неозначений час
|
1, 3
с. 93
|
2, 4
с. 93, виконання тренувальних
вправ
|
5 с.
94
|
6 с.
94
|
||||||||||||||
45
|
Контроль навичок письма
|
|||||||||||||||||||
46
|
Позакласне
читання
|
1 с.
94
|
2 с.
94
|
4, 5,
6 с. 95 - 96
|
3 с.
95
|
7 с.
96
|
||||||||||||||
47
|
Шкільна
подорож
Контроль навичок говоріння
|
Розвиток
навичок проектної діяльності с. 96-97
Захист
проектних робіт
|
Повторити
вивчений матеріал.
|
|||||||||||||||||
Nature and Weather (Природа та погода)
|
||||||||||||||||||||
№
|
Дата
|
Тема/ підтема
|
Лінгвістичні компетенції
|
Види мовленнєвої діяльності
|
Д.З
|
СКК
|
ЗН
|
|||||||||||||
Лексика
|
Граматика
|
Аудіювання
|
Читання
|
Письмо
|
Говоріння
|
|||||||||||||||
1
|
13.01
|
Погода
в різні пори року
Пори
року
|
1 с.
98
2 с.
101
|
3 с.
101- 102
|
4 с.
102
|
2, 5
с. 101-102
|
6 с.
102
|
розвивати інтерес і поважне ставлення до ІМ і
культури народу країни, мова якої вивчається;
формувати елементарні
уявлення про художні та естетичні цінності чужої культури;
брати участь у
міжкультурній комунікації: приймати рішення, вміти аналізувати
|
||||||||||||
2
|
15.01
|
Погода
в різні пори року
|
1 с.
103
|
1 с.
103
|
3 с.
103-104
|
4 с.
104
|
2, 5
с. 103 - 104
|
6,7
с. 105
|
||||||||||||
3
|
17.01
|
Улюблена
погода
|
2,
5 с. 106 - 107
|
4 с. 106-107
|
1, 3
с. 106
|
6 с.
107
|
||||||||||||||
4
|
20.01
|
Погода
сьогодні
|
Модальне
дієслово SHOULD (повинен, треба, рекомендую)
|
2 с.
108
|
3 с.
108
|
1, 4,
5
с. 108 - 109
|
6 с.
110
|
|||||||||||||
5
|
22.01
|
У
природи немає поганої погоди
|
Модальне
дієслово WILL.
Структура
to be going to do smth
|
1 с.
110
|
2 с.
111
|
4 с.
112
|
5 с.
112
|
6 с.
113
|
||||||||||||
6
|
24.01
|
Явища
природи
|
1 с.
113
|
1 с.
113
|
3 с.
114
|
4 с.
114-115
|
2 с.
114
|
6 с.
115
|
||||||||||||
7
|
27.01
|
Природа
і погода
|
Минулий
неозначений час, теперішній доконаний/
неозначений
час
|
1 с.
115
|
2 с.
116
|
4, 5
с. 116 - 117
|
3 с.
116
|
7 с.
117
|
||||||||||||
8
|
29.01
|
Позакласне
читання
|
3 с.
118
|
5 – 7
с. 119- 120
|
1, 2,
4 с. 118
|
8 с.
120
|
||||||||||||||
№
|
Дата
|
Тема/
підтема
|
Лінгвістичні компетенції
|
Види мовленнєвої діяльності
|
Д.З
|
СКК
|
ЗН
|
|||||||||||||
Лексика
|
Граматика
|
Аудіювання
|
Читання
|
Письмо
|
Говоріння
|
|||||||||||||||
9
|
05.02
|
Великобританія
|
3 с.
127
|
Артикль
з географічними назвами
|
1, 2,
4 с. 126-127
|
5 с.
128
|
3 с.
127
|
7 с.
128
|
||||||||||||
10
|
07.02
|
Україна
– моя Батьківщина
|
«Україна»
- відеофільм
|
2, 3
с. 129
|
1, 4,
5 с. 129-130
|
6 с.
130
|
||||||||||||||
11
|
10.02
|
Україна
– моя Батьківщина
|
Проект
«Україна»
|
|||||||||||||||||
12
|
12.02
|
Державні
символи України
|
1 с.
131
|
«Державні
символи України» (фільм)
|
2 с.
131
|
4 с.
132
|
3, 5
с. 132
|
6 с.
132
|
||||||||||||
13
|
14.02
|
Державні
символи України
|
Проект
«Державні символи України»
|
|||||||||||||||||
14
|
17.02
|
Україна
– європейська держава
|
1с.
133
|
Артикль
з географічними назвами
|
1 с.
133
|
2 с.
133
|
4 с.
134
|
3, 5,
6 с. 134
|
7 с.
134
|
|||||||||||
16
|
19.02
|
Моя
Україна
|
Проект
«Моя улюблене місто в Україні»
|
|||||||||||||||||
17
|
21.02
|
Україна
– наша Батьківщина
|
Неправильні
дієслова, теперішній доконаний час. Вживання теп. неозн. та тривалого часу,
мин. неозн. Часу.
|
2 с.
137
|
3, 4
с. 138
|
1 с.
138
|
5 с.
138
|
|||||||||||||
The Place Where I Live (Місце, де я живу)
|
||||||||||||||||||||
№
|
Дата
|
Тема/
підтема
|
Лінгвістичні компетенції
|
Види мовленнєвої діяльності
|
Д.З
|
СКК
|
ЗН
|
|||||||||||||
Лексика
|
Граматика
|
Аудіювання
|
Читання
|
Письмо
|
Говоріння
|
|||||||||||||||
72
|
Узагальнюючий
урок за темою : «Велика Британія та
Україна»»
|
1, 3
с. 145 - 146
|
2, 4
с. 146 - 147
|
5 с.
147
|
6 с.
147
|
|||||||||||||||
73
|
2 с.
148
|
3 с.
148
|
4 с.
148 - 149
|
1, 5
с. 147 - 149
|
6 с.
149
|
|||||||||||||||
74
|
Парки
|
2 с.
150
|
3,
5 с. 150-151
|
1, 4,
6 с. 150-151
|
7 с.
152
|
|||||||||||||||
75
|
19.03
|
Селище,
де ти живеш
|
2, 3
с. 161 - 162
|
4-6
с. 162 - 163
|
1 с.
160
|
7 с.
163
|
||||||||||||||
76
|
21.03
|
Подорож
містами й селами України
|
Розвиток
проектної діяльності с. 163 – 165
Захист
проектних робіт
|
Повторити
вивчений матеріал.
|
||||||||||||||||
Holidays and Traditions (Свята та
традиції)
|
||||||||||||||||||||
23
|
07.04
|
Свята
у Великобританії
|
1 с.
172-173
|
3 с.
173
|
2, 4
, 5 с. 173
|
6 с.
174
|
||||||||||||||
24
|
11.04
|
День Святого Валентина
|
8 с.
176
|
|||||||||||||||||
25
|
14.04
|
Свята
в Україні
|
Спеціальне
запитання.
|
2 с.
177
|
3 с.
177 - 178
|
1, 4,
5 с. 177 - 178
|
6 с.
178
|
|||||||||||||
26
|
18.04
|
Моє
улюблене свято
|
Робота
над проектом с. 182-183
Захист
проектних робіт
|
Повторити
вивчений матеріал.
|
||||||||||||||||
School Life (Шкільне життя)
|
||||||||||||||||||||
27
|
25.04
|
Шкільне
життя.
|
1 с.
184
|
Загальні
та спеціальні запитання
|
4 с.
185
|
5 с.
186
|
2, 3,
6 с. 184-186
|
7 с.
186
|
розвивати інтерес і поважне ставлення до ІМ і
культури народу країни, мова якої вивчається;
формувати елементарні
уявлення про художні та естетичні цінності чужої культури;
брати участь у
міжкультурній комунікації: приймати рішення, вміти аналізувати
|
|||||||||||
28
|
28.04
|
Шкільні
(навчальні) предмети
|
1 с.
187
|
Повторення
вивчених часових форм (теп.
неознач., теп. тривалий,
мин.неознач.
тепер.докон.
часи)
|
2 с.
187
|
8 с.
189
|
3-5,
7(а) с. 188 - 189
|
6 с.
188
|
||||||||||||
29
|
Предмети
шкільного вжитку.
|
|||||||||||||||||||
30
|
Мій
урок англійської мови
|
|||||||||||||||||||
31
|
15.05
|
Моя
школа
|
2 с.
195-196
|
3 с.
196
|
1, 4,
5 с. 195 - 197
|
6 с.
197
|
||||||||||||||
32
|
23.05
|
Контроль навичок читання
|
Займенники.
Теп. неознач., теп. тривалий,
мин.неознач.
тепер.докон.
часи
|
4 с.
201
|
2,3
с. 200-201
|
1, 5
с. 200-201
|
6 с.
201
|
|||||||||||||
33
|
26.05
|
Контроль навичок аудіювання
|
2, 3
с. 202-203
|
4, 6
с. 203 - 204
|
1, 5
с. 202
|
7 с.
204
|
||||||||||||||
34
|
28.05
|
Контроль навичок письма
|
Підготува-тись
до контролю говоріння
|
|||||||||||||||||
35
|
29.05
|
Контроль навичок говоріння
|
||||||||||||||||||
Календарно-тематичне планування з англійської мови 7 клас ІІ
семестр.
№
|
Дата
|
Тема уроку
|
Грама-тика
|
Лексика
|
Аудіювання
|
Говоріння
|
Письмо
|
Читання
|
Домашнє
завдання
|
Примітки
|
||
В здоровому
тілі-здоровий дух
|
||||||||||||
33.
|
Спорт.
|
Lesson 1 p.91-94
|
||||||||||
34.
|
Олімпійські
ігри
|
Lesson 1 p.95-96
|
||||||||||
35.
|
Види спорту
|
Lesson 1 p.97-98
|
||||||||||
36.
|
Мій улюблений вид спорту
|
Lesson 1 p.99-100
|
||||||||||
37.
|
Водні види спорту
|
Lesson 1 p.102-104
|
||||||||||
38.
|
Майкл шумахер-відомий гонщик
|
Lesson 1 p.105-106
|
||||||||||
39.
|
Мій улюблений спортсмен
|
Lesson 1 p.107
|
||||||||||
40.
|
У лікаря
|
Lesson 2 p.108
|
||||||||||
В здоровому
тілі-здоровий дух
|
||||||||||||
41.
|
Хвороби
|
Lesson 2 p.109-110
|
||||||||||
42.
|
Лікування ліками
|
Lesson 2 p.111-112
|
||||||||||
43.
|
Симптоми хвороб
|
Lesson 2 p.113-114
|
||||||||||
44.
|
Лікування у лікаря
|
The Past Perfect Tense
|
Lesson 2 p.115-118
|
|||||||||
45.
|
Пацієнт у лікаря
|
Lesson 2 p.119-121
|
||||||||||
46.
|
У лікарні
|
Lesson 2 p.122-124
|
||||||||||
47.
|
Бережімо здоров’я
|
Lesson 2 p.126
|
||||||||||
48.
|
Лікування у лікаря
|
Lesson 2 p.127-128
|
||||||||||
49.
|
Олімпійські ігри майбутнього
|
Lesson 1 -2 p.129-131
|
||||||||||
50.
|
Систематичні заняття сортом
допомагають зберегти здоров’я
|
Lesson 1 p.132-135
|
||||||||||
Вільний час
|
||||||||||||
51.
|
Відвідування теату
|
Lesson 1 p.137-139
|
||||||||||
52.
|
Улюблені кінофільми
|
Lesson 1 p.140
|
||||||||||
53.
|
Відомі актори
|
Lesson 1 p.141
|
||||||||||
54.
|
Різноманітні фільми
|
Lesson 1 p.142
|
||||||||||
55.
|
Фільм «Спайдермен»
|
Lesson 1 p.143
|
||||||||||
56.
|
Фільм «Пірати карибського моря»
|
Lesson 1 p.144
|
||||||||||
57.
|
Фільми для
підлітків
|
Lesson 1 p.145
|
||||||||||
58.
|
Мій вільний час
|
Reflexive Pronouns (Зворотні
займенники)
|
Lesson 1 p.146
|
|||||||||
59.
|
Знайомство з театром В Шекспіра
|
Lesson 1 p.148
|
||||||||||
60.
|
Перегляд п’єс
|
Lesson 1 p.149-150
|
||||||||||
61.
|
Перегляд телепередач
|
Lesson 1 p.151-152
|
||||||||||
62.
|
Подорож по цікавим місцях
|
Lesson 1 p.153-154
|
||||||||||
63.
|
Подорож до собора святого Павла в
Лондоні
|
Lesson 1 p.155
|
||||||||||
64.
|
Подорож до Будинку
Парламенту в Лондоні
|
Lesson 1 p.156-167
|
||||||||||
65.
|
Подорож до
Києва
|
Lesson 1 p.168-173
|
||||||||||
66.
|
Контроль читання
|
|||||||||||
67.
|
Контроль говоріння
|
|||||||||||
68.
|
Контроль аудіювання
|
|||||||||||
69
|
Контроль письма
|
|||||||||||
70
|
Узагальнення вивченого за рік
|
|||||||||||
.
№
|
Дата
|
При-міт-ки
|
Тема уроку
|
Засоби вираження
|
Лексика
|
Аудіювання
|
Мовлення
|
Письмо
|
Читання
|
Домашнє
Завдання
|
МОЯ СІМ’Я.
|
||||||||||
1
|
Привітання з друзями.
|
Hello! Hi!
Nice to
meet you.
Good
morning
|
name,
Ann, Dan,
Steve, Kim, miss alison
|
Ex. 3 p. 5
|
Ex. 2, 4
pp. 4-5
|
p.4-5
ex. 1,3
|
Ex. 5 p. 5
. Ex. 3 p. 5
|
|||
2
|
Знайомство. Розповідь про себе.
|
What is
your name? I'm..
Good
evening/ afternoon/ night.
I’m from…
|
evening,
night, moon, parents,
hug, числівники 1-10
|
Ex. 3 p. 7
|
Ex. 4 p. 7
|
1, 2
p. 6
|
Ex. 2 p.6
|
Ex. 5 p. 7
Ex. 3 p. 7
|
||
3
|
Знайомство. Місце мешкання.
|
Where are
you from?
Where do
you live?
|
A boy, a
girl,
a woman, a
man, a cat, a dog,
|
"What is your name?" song
|
Ex. 3, 5
pp. 8-9
|
ex 2 p.8
dictation
|
РВ р.8-9
ex. 1,5
|
Ex. 2 p. 8 (learn)
Ex.6 p.9
Ex. 4-5 pp. 8-9
|
||
4
|
Мої друзі.
|
I am from
She is
from …
He is
from…
We are
from…..
|
You, we,
I, he, she, they,
|
Ex. 1, 2,
4, 5 p. 10-11
|
Ex. 3 p.
11
|
Ex. 3 p.10
|
Ex. 2, 4,
5 p.10-11
|
Ex. 6 p. 11
Ex. 4 p. 11
|
||
5
|
Моя сім’я.
|
How are
you?
I am fine/
not well/bad.
|
A mother,
a father,
a sister,
a brother,
a daughter, a son, an aunt, an uncle
|
Ex. 2 p.
12
|
Ex. 3 p.
13
|
Ex. 4 p.
13 Ex. 1-3 pp. 11-12
|
Ex. 1, 2,
4 p. 12-13
|
Ex. 5 p. 13
|
||
6
|
Мої бабуся і дідусь.
|
Have you
got…?
Yes, I
have No, I haven't
|
Grandparents,
a grandma,
a grandpa,
a grandson,
a
granddaughter
|
Ex. 4 p.
15
|
Ex. 2 p.
14
|
Ex. 2,3 p. 14
|
Ex. 3, 5
pp. 14-15
|
Ex. 6 p. 15
|
||
7
|
Моя сім’я та друзі.
|
Have
got/Has got
Is your
family big? Have you got…? What is your father's name?
|
A story,
young, old, a pie, to cook
|
Ex. 1, 3
p. 16
|
Ex. 4, 5
p. 17
|
Ex. 2, 3 p.16
|
Ex.1-3 p.
16
|
Ex. 6 p. 17
|
||
8
|
Розповідь про сім’ю.
|
Is he
strong?
Is she
kind?
What’s
your dad/mum like?
|
Nice,
kind, strong, weak, handsome, pretty
|
Вірш “My family”
|
Ex. 3 p.
18
|
Ex. 2, 3 p. 18
|
Ex. 2, 5
pp. 18-19
|
Ex. 4, 6 p. 19
|
||
9
|
Моя родина.
|
I am…..
She is….
He is ….
|
Лексичний матеріал, вивчений за
темою
|
Ex. 3 p.
20
Ex. 2 p.
22
|
Ex. 4 p.
21
Ex. 6 p.
23
Ex. 1-4 pp. 18-19
|
Ex. 2 p.
20
|
Ex. 6 p. 21
|
|||
10
|
Знайомтесь з моєю родиною.
Підсумковий урок з теми: «МОЯ СІМ’Я.»
Тематичне оцінювання
|
Лексичний матеріал, вивчений за
темою
|
Проектні роботи
|
Ex. 7,
p.23
|
||||||
Давайте розважатися
|
||||||||||
11
|
Мої іграшки.
|
This is…
|
A teddy bear, a toy, a kite, a
train, a ball, an animal, a
monkey, an umbrella, an elephant. Числівники 1-10
|
Вірш “My Teddy Bear”
|
Ex. 1, 2,
4 pp. 24-25
|
Ex. 1-3
pp. 21-22
|
Ex. 3, 5
pp. 24-25
|
Ex. 3 p.
24 (learn)
|
||
12
|
Ігри та розваги.
|
This is…
I see …..
I have got…
He/She has got…
|
A monster, a plane, a robot, a
lorry, a clock, a puzzle, a mouse, a
doll
|
Ex. 1, 3, 6 pp. 26-27
|
Ex. 1, 2, 4 pp. 26-27
|
Ex. 5 p. 27
|
Ex. 3, 6 p. 27
|
Ex. 7 p. 27
|
||
13
|
Це-їхній корабель.
|
Have you/ they got…?
He/She has got …
We/They have got …
|
A skipping rope,
a clown ,
a computer,
a game, a ship, a puzzle.
Possessive pronouns
|
Ex. 1, 4, 6 pp. 28-29
|
Ex. 2, 3 p. 28
|
Ex. 5 p. 29.
|
Ex. 2, 6 pp. 28-29
|
Ex. 7 p. 29
|
||
14
|
Моя улюблена іграшка.
|
Can you/he/she/it…?
I can/can't……
|
To fly, to drive, to ride, to cook, to talk, to cry
|
Ex. 1, 6 pp. 30-31
|
Ex. 2-4 pp. 30-31
|
Ex. 5 p. 31
|
Ex. 6 p. 31
|
Ex. 7 p. 31
|
||
15
|
Мої захоплення. Хобі.
|
Is it…?
Are they …?
I like….
I don't like….
|
Interesting, quick, slow, noisy,
tasty, ugly, boring
|
Ex. 1, 4 pp. 32-33
|
Ex. 2, 3, 5 pp. 32-33
|
Ex. 6 p. 33
|
Ex. 4 p. 33
|
Ex. 7 p. 33
|
||
16
|
Дозвілля у вихідні.
|
Where is/are….?
Where do you …?
|
To fly a kite, to skip, to
roller-blade, to play on the
swing
|
Ex. 1, 3, 4 pp. 34-35
|
Ex. 1-2 p. 34
|
Ex. 2, 5 pp. 34-35
|
Ex. 6 p. 35
|
|||
17
|
Заняття спортом.
|
Do you like…..?
Does she/he like…?
I like/ don’t like…
He/She likes/doesn’t like ….
|
Basketball, tennis, hockey,
swimming, aerobics
|
Ex. 1, 3, 4 pp. 36-37
|
Ex. 2, 3, 5 pp. 36-37
|
Ex. 3, 4 p. 36-37
|
Ex. 7 p. 37
|
|||
18
|
Вікенд: розваги.
|
Where are you/children…?
|
A village, a garden, to play
hopscotch, to play hide-and-seek, at school, in the park, in the yard, at the
Zoo, at home, at the sportsground
|
Ex. 1, 5 pp. 38-39
|
Ex. 2, 3 p. 38
|
Ex. 1, 5 pp. 38-39
|
Ex. 7 p. 39
|
|||
19
|
Вільний час рідних.
Підсумковий урок з теми: «Давайте розважатися»
Тематичне оцінювання
|
I/we/you/they play…
He/She/It plays…
|
Лексичний матеріал, вивчений за
темою
|
Ex. 2, 3 p. 40
|
Ex. 1, 4, 5 pp.
|
Ex. 1, 3 pp. 42-43
|
Ex. 6 p. 41
|
|||
ЗОВНІШНІСТЬ
|
||||||||||
20
|
Зовнішність.
|
This is …
These are …
|
Hair, an eye, a nose, a mouth, a lip, a head, an ear, a cheek, a chin,
right, left, face.
|
Вірш “I’ve got two eyes…”
|
Ex. 2-4 pp. 44-45
|
Ex. 3, 4 pp. 44-45
|
Ex. 6 p. 45
|
|||
21
|
Моя зовнішність.
|
I spy
with my eye something…..
|
A finger, an arm, a body, hips, a smile, a hand, a knee, a toe, a
foot, feet, a tooth, teeth.
|
Ex. 1, 3 pp. 46-47
|
Ex. 2, 4 pp. 46-47
|
Ex. 5 p. 47
|
Ex. 1 p. 47 (learn)
|
|||
22
|
Опис зовнішності людини.
|
What
is…..like?
|
Curly, fair, tall, fat, plump, straight, dark, long, wavy, slim
|
Ex. 1, 3 p. 48
|
Ex. 2, 5, 6 pp. 48-49
|
Vocabulary dictation (parts of the body)
|
Ex. 4 p. 49
|
Ex. 7 p. 49
|
||
23
|
Опис зовнішності казкового героя.
|
I
haven't got…..
|
To see. to hear, to smell, to spell, to wink, to think
|
Ex. 2, 6 pp. 50-51
|
Ex. 3, 4 pp. 50-51
|
Ex. 5 p. 51
|
Ex. 2, 6 pp. 50-51
|
Ex. 7 p. 51
|
||
24
|
Мій одяг. Опис зовнішності.
|
What
colour is….?
What
colour are…?
|
A blouse, a dress, a shirt, a jacket, a skirt, a tie, trousers, jeans,
socks, shoes.
|
Ex. 1,3 p. 52
|
Ex. 2, 4, 6 pp. 52-53
|
Ex. 5 p. 53
|
Ex. 1, 5, 7 pp. 52-53
|
Ex. 8 p. 53
|
||
25
|
Святковий одяг. Контрольна робота:
аудіювання
|
Whose …
is/are this/ these?
It’s/ They’re Ann’s.
|
A hat, a T-shirt, sandals, a coat, shorts, shoes, boots,
pijamas
|
Ex. 1 p. 54
|
Ex. 1-3 pp. 54-55
|
Ex. 4 p. 55
|
Ex. 2, 3 pp. 54-55
|
Ex. 5 p. 55
|
||
26
|
Опис зовнішності.
|
What do you wear?
|
To wear, to have got something on, to belong, tight, wide
|
Ex. 3 p. 56
|
Ex, 1, 2, 4 pp. 56-57
|
Ex. 5 p. 57
|
Ex. 5, 6 p. 57
|
Ex. 7 p. 57
|
||
27
|
Зовнішність улюбленого казкового героя.
Контрольна робота:
говоріння
|
How many … has/have he/she/you/they got?
What colour…?
Can …?
|
To sign, to smell, to wink, to hear, to see, to jump, to swim, to
think
|
Ex. 1 p. 58
|
Ex. 1, 2, 5 pp. 58-59
|
Ex. 3 p. 58
|
Ex. 4 p. 59
|
Ex. 6 p. 59
|
||
28
|
Опис зовнішності друзів.
|
Лексичний
матеріал, вивчений за темою
|
Ex. 1, 4. 1, 2, 3 pp. 60-63
|
Ex. 2, 3, 5, pp. 60-63
|
Ex. 1, 3 pp. 62-63
|
Підготуватись
до контр. роб..
|
||||
29
|
Опис зовнішності рідних.
Контрольна робота: письмо
|
Ex. 6 p. 61
Ex. 3 p. 63
|
||||||||
30
|
Зовнішність.
|
Тестові завдання з аудіювання,
читання, письма та мовлення.
|
Ex. 7 p. 61
|
|||||||
31
|
Зовнішність.
Контрольна
робота: читання
|
Ex. 6 p. 63
|
||||||||
32
|
Інсценізація казки «Теремок»
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий