Календарне планування




Календарно – тематичне планування

уроків англійської мови у 5 класі на 2013/2014 н.р.


(За підручником А. Несвіт «We learn English 5»)


























Дата
Тема/ підтема
Лінгвістичні компетенції
Види мовленнєвої діяльності
Д.З
СКК
ЗН
Лексика
Граматика
Аудіюван-ня
Читання
Письмо
Говоріння

My Family and Friends (Моя сім'я та друзі)
1

Моя сім'я. Родинне дерево
1 с. 4
Присвійний відмінок
1 с. 4
3 с. 5
4 с. 5,
2 с. 4, 5 с.5
6 с.5
—    розвивати інтерес і поважне ставлення до ІМ і культури народу країни, мова якої вивчається; 
    формувати елементарні уявлення про художні та естетичні цінності чужої культури; 
                  розуміти та поважно ставитися до  особливостей стилю життя зарубіжних однолітків;   
                  розвивати здатність представляти культуру рідної країни; 
                  брати участь у міжкультурній комунікації: приймати рішення, давати оцінку; поважно ставитися до співрозмовника, до його думки.   


2

Моя сім'я

Присвійний відмінок. Спеціальне запитання. Ступені порівняння прикметників.
1 с. 6
3 с. 7
4 с. 8
2, 5, 6 с. 7-6
7 с. 9

3

Мій найкращий друг
1 (а) с. 9
Присвійний відмінок Ступені порівняння прикметників
1 с. 9
3 с. 9
4 с. 10
2, 4, 5 с. 9-10
6 с. 10

4

Мій друг. Риси характеру
1 с. 10
Ступені порівняння прикметників

3 с.11
1(б) с. 11
2, 4 с. 11-12
7 с. 12

5

Що в житті для мене важливе?
4 с. 14

3 с. 13
4 с. 14

1, 2 с. 12-13
6 с. 14

6

Професії
1 с. 15
Теперішній неозначений та теперішній тривалий часи
3(б) с. 16
4 с. 16
5 с. 17
2, 3 с. 15-16
7 с. 18

7

Професії
1 с. 18
Минулий неозначений час


5 с. 20
2, 3, 4 с. 18-20
5 с. 20, вивчити слова

8

Моя родина



2 с. 21
3 с. 21
1, 4 с. 20 - 21
6 с. 22

9

Розвиток граматичних навичок

Теперішній неозначений, теперішній тривалий, минулий неозначений часи

4 с. 23
1-3 с. 23

5 с. 24

10

Позакласне читання



2 с. 24
6 с. 25
1, 3, 4 с. 24 - 25
5 с. 25

11

Сімейний проект.


Розвиток навичок проектної діяльності с. 26 – 27
Захист проектних робіт
Повторити вивчений матеріал.


The Clothes We Wear (Одяг, який ми носимо)
Дата
Тема/ підтема
Лінгвістичні компетенції
Види мовленнєвої діяльності
Д.З
СКК
ЗН
Лексика
Граматика
Аудіювання
Читання
Письмо
Говоріння
12

Мій улюблений одяг
1 с. 28

1 с. 28
3 с. 29

2, 4 с. 28-29
6 с. 30
—розвивати інтерес до ІМ і культури народу країни, мова якої вивчається; 
    формувати елементарні уявлення про художні та естетичні цінності чужої культури; 
                  розуміти  особливості стилю життя зарубіжних однолітків;   
           розвивати
          здатність
       представляти
         культуру
рідної країни; 
                  брати участь у міжкультурній комунікації: приймати рішення, давати оцінку.   

13

Мій щоденний одяг

Теперішній тривалий час

2 с. 30
5 с. 31
1, 3,4 с. 30-31
5 с. 30 (5,6)

14

Одяг
1 с. 32
Спеціальне запитання
3 с. 33
3 с. 33
6 с. 34
2, 4 с. 33 - 34
5 с. 34

15

Одяг
4 с. 36
Структура to be going to do smth
2 c. 35
1 с. 35
5 с. 37 (1-4)
2, 4 с. 36
5 с. 37 (4-6)

16

Одяг
5 с. 39
Теперішній тривалий час
3 с. 38

5 с. 39 (1)
1,2,4 с. 37-39
5 (2) с. 39

17

Одяг
3 с. 40
Спеціальне запитання
3 с. 40
1 с. 39
1 (б) с. 40
4 с. 40-41
5 с. 41

18

Одяг




4 с. 42
2, 3 с. 41-42
5 с. 42,
6 с. 42-43

19
20

Улюблений одяг
Одяг
3 с. 44-45
Теперішній неозначений та теперішній тривалий часи
3 с. 44-45
1 с. 45
3 с. 46
7 с. 45 (1,2)
1, 2, 6 с. 43-45
2, 4 с. 46
7 с. 45 (3,4)
5 с. 47


21

Позакласне читання



2 с. 47-49, 4 с. 47
3, 5 с. 49
1 с. 47
6, 7 с. 50

22

«Модний проект»
Розвиток навичок проектної діяльності

Розвиток навичок проектної діяльності с. 50-51
Захист проектних робіт
Повторити вивчений матеріал.


Food (Їжа)
Дата
Тема/ підтема
Лінгвістичні компетенції
Види мовленнєвої діяльності
Д.З
СКК
ЗН
Лексика
Граматика
Аудіювання
Читання
Письмо
Говоріння
23

Їжа
1 с.52
Злічувані та незлі чувані іменники

3 с. 53

2, 4, 5, 6 с. 53 - 54
7 с. 54
—    розвивати інтерес і поважне ставлення до ІМ і культури народу країни, мова якої вивчається; 
формувати елементарні уявлення про художні та естетичні цінності чужої культури;
брати участь у міжкультурній комунікації: приймати рішення, вміти аналізувати

24

Їжа

Much/many/lots of/ a lot of

2 с. 55
4 с. 55
1, 3, 5 с. 54-56
6 с. 56

25


Приготування їжі
1 с. 57
Much/many/ some/any

3 c. 57
4, 5 с. 58
2, 6 с. 57-59
7 с. 59
Проект «Моя улюблена страва»

26


27


Їжа в шкільній їдальні



1 с. 59
3, 5 с. 60-61
1 (б), 2 с. 60
4 с. 61
Проект «Меню в моїй їдальні»

28


29

Страви української кухні
2 с. 62-63
Минулий неозначений час
1 с. 62
3 с. 63
2 (а) с. 63,
6 с. 64
2, 4 (в,с) с. 62-63
5 с. 64

30

Контроль навичок аудіювання








31

Англійська кухня

1, 5 с. 65-66
Минулий неозначений час

1 с. 65
3 с. 66
2, 4, 5 с. 65 - 66
6 с. 66

32

Розвиток граматичних навичок

Множина іменників, неозначені займенники,  минулий неозначений час

2, 3, 4 с. 67-68
1 с. 67
5, 6 с. 68
7 с. 68


33

Позакласне читання



2 с. 69-70
5, 6 с. 70
1, 3, 4 с. 69 - 70
7, 8 с. 71

34

Готуємо сендвіч


Розвиток навичок проектної діяльності с. 71-73
Захист проектних робіт
Повторити вивчений матеріал.


Let’s Have a Rest! (Давай відпочивати!)

Дата
Тема/ підтема
Лінгвістичні компетенції
Види мовленнєвої діяльності
Д.З
СКК
ЗН
Лексика
Граматика
Аудіювання
Читання
Письмо
Говоріння
35

Мій вільний час
1 с. 74
Спеціальне запитання
3 с. 75
3 с. 75
5 (а) с. 75
4, 5(б) с. 75-76
6 с. 76
розвивати інтерес і поважне ставлення до ІМ і культури народу країни, мова якої вивчається; 
формувати елементарні уявлення про художні та естетичні цінності чужої культури;
брати участь у міжкультурній комунікації: приймати рішення, вміти аналізувати





36

Вільний час.
Дні тижня



3, с. 76
4 с. 77
1, 2, 3, 5 с. 76-77
6 с. 77

37

Вільний час.
Громадські місця
1 с. 78

1 с. 78
4 с. 79
5 с. 80
2, 3 с. 78-79
6 с. 80

38

Контроль навичок читання








39

Вільний час. Телебачення.

1 с. 80
Теперішній доконаний час

3 с. 81
4, 5 с. 81 - 82
2, 6 с. 80-82
7 с. 82

40

Чи можна прожити без телебачення?

Теперішній доконаний час

2 с. 83-84
5 с. 84
1, 3 с. 82 - 84
7 с. 85

41

Вільний час. Захоплення (хобі).
1 с. 85 - 86
Теперішній доконаний час

2 с. 86
5 с. 87
3, 4, 6 с. 87
7 с. 87

42

Розвиток граматичних навичок


Теперішній доконаний час
1 с.88
2 (в), 3 с. 88 - 89
6  (1, 2) с. 89
2 (а), 4, 5 с. 88-89
6 (3) с.89

43

Заняття в різні пори року
1 с. 90
Спеціальне запитання

4 с. 91
5 с. 92
2, 6 с. 90-92
7 с. 92








44

Розвиток граматичних навичок.
Підготовка до контролю письма

Минулий неозначений час, теперішній доконаний/неозначений час

1, 3 с. 93
2, 4 с. 93, виконання тренувальних вправ
5 с. 94
6 с. 94

45

Контроль навичок письма








46

Позакласне читання
1 с. 94


2 с. 94
4, 5, 6 с. 95 - 96
3 с. 95
7 с. 96

47

Шкільна подорож
Контроль навичок говоріння

Розвиток навичок проектної діяльності с. 96-97
Захист проектних робіт
Повторити вивчений матеріал.












Nature and Weather (Природа та погода)

Дата
Тема/ підтема
Лінгвістичні компетенції
Види мовленнєвої діяльності
Д.З
СКК
ЗН
Лексика
Граматика
Аудіювання
Читання
Письмо
Говоріння

1
13.01
Погода в різні пори року
Пори року
1 с. 98
2 с. 101


3 с. 101- 102
4 с. 102
2, 5 с. 101-102

6 с. 102
розвивати інтерес і поважне ставлення до ІМ і культури народу країни, мова якої вивчається; 
формувати елементарні уявлення про художні та естетичні цінності чужої культури;
брати участь у міжкультурній комунікації: приймати рішення, вміти аналізувати


2
15.01
Погода в різні пори року
1 с. 103

1 с. 103
3 с. 103-104
4 с. 104
2, 5 с. 103 - 104
6,7 с. 105

3
17.01
Улюблена погода



2, 5  с. 106 - 107
4 с. 106-107
1, 3 с. 106
6 с. 107

4
20.01
Погода сьогодні

Модальне дієслово SHOULD (повинен, треба, рекомендую)
2 с. 108
3 с. 108

1, 4, 5
  с. 108 - 109
6 с. 110

5
22.01
У природи немає поганої погоди

Модальне дієслово WILL.
Структура to be going to do smth
1 с. 110
2 с. 111
4 с. 112
5 с. 112
6 с. 113

6
24.01
Явища природи
1 с. 113

1 с. 113
3 с. 114
4 с. 114-115
2 с. 114
6 с. 115

7
27.01
Природа і погода

Минулий неозначений час, теперішній доконаний/
неозначений час
1 с. 115
2 с. 116
4, 5 с. 116 - 117
3 с. 116
7 с. 117

8
29.01
Позакласне читання



3 с. 118
5 – 7 с. 119- 120
1, 2, 4  с. 118
8 с. 120

Дата
Тема/
 підтема
Лінгвістичні компетенції
Види мовленнєвої діяльності
Д.З
СКК
ЗН
Лексика
Граматика
Аудіювання
Читання
Письмо
Говоріння
9
05.02
Великобританія
3 с. 127
Артикль з географічними назвами

1, 2, 4 с. 126-127
5 с. 128
3 с. 127
7 с. 128

10
 07.02

Україна – моя Батьківщина


«Україна» - відеофільм
2, 3 с. 129

1, 4, 5 с. 129-130
6 с. 130


11
10.02

Україна – моя Батьківщина
Проект «Україна»


12
 12.02

Державні символи України
1 с. 131

«Державні символи України» (фільм)
2 с. 131
4 с. 132
3, 5 с. 132
6 с. 132

13
14.02


Державні символи України

Проект «Державні символи України»

14
17.02


Україна – європейська держава
1с. 133
Артикль з географічними назвами
1 с. 133
2 с. 133
4 с. 134
3, 5, 6 с. 134
7 с. 134

16
19.02

Моя Україна
Проект «Моя улюблене місто в Україні»

17
21.02
Україна – наша Батьківщина

Неправильні дієслова, теперішній доконаний час. Вживання теп. неозн. та тривалого часу, мин. неозн. Часу.

2 с. 137
3, 4 с. 138
1 с. 138
5 с. 138


The Place Where I Live (Місце, де я живу)
Дата
Тема/
 підтема
Лінгвістичні компетенції
Види мовленнєвої діяльності
Д.З
СКК
ЗН
Лексика
Граматика
Аудіювання
Читання
Письмо
Говоріння
72


Узагальнюючий урок за темою :  «Велика Британія та Україна»»



1, 3 с. 145 - 146
2, 4 с. 146 - 147
5 с. 147
6 с. 147

73




2 с. 148
3 с. 148
4 с. 148 - 149
1, 5 с. 147 - 149
6 с. 149

74


Парки



2 с. 150
3, 5  с. 150-151
1, 4, 6 с. 150-151
7 с. 152

75
19.03
Селище, де ти живеш



2, 3 с. 161 - 162
4-6 с. 162 - 163
1 с. 160
7 с. 163

76
21.03
Подорож містами й селами України


Розвиток проектної діяльності с. 163 – 165
Захист проектних робіт
Повторити вивчений матеріал.


Holidays and Traditions (Свята та традиції)
23
07.04
Свята у Великобританії



1 с. 172-173
3 с. 173
2, 4 , 5 с. 173
6 с. 174


24
11.04


 День Святого Валентина






8 с. 176

25

14.04
Свята в Україні

Спеціальне запитання.

2 с. 177
3 с. 177 - 178
1, 4, 5 с. 177 - 178
6 с. 178

26
18.04
Моє улюблене свято


Робота над проектом с. 182-183
Захист проектних робіт
Повторити вивчений матеріал.


School Life (Шкільне життя)
27
25.04
Шкільне життя.


1 с. 184
Загальні та спеціальні запитання

4 с. 185
5 с. 186
2, 3, 6 с. 184-186
7 с. 186
розвивати інтерес і поважне ставлення до ІМ і культури народу країни, мова якої вивчається; 
формувати елементарні уявлення про художні та естетичні цінності чужої культури;
брати участь у міжкультурній комунікації: приймати рішення, вміти аналізувати

28
28.04


Шкільні (навчальні) предмети
1 с. 187
Повторення вивчених часових форм (теп. неознач., теп. тривалий,
мин.неознач.
тепер.докон.
часи)



2 с. 187
8 с. 189
3-5, 7(а) с. 188 - 189
6 с. 188

29

Предмети шкільного вжитку.









30

Мій урок англійської мови








31
15.05
Моя школа



2 с. 195-196
3 с. 196
1, 4, 5 с. 195 - 197
6 с. 197

32
23.05
Контроль навичок читання

Займенники.
Теп. неознач., теп. тривалий,
мин.неознач.
тепер.докон.
часи

4 с. 201
2,3 с. 200-201
1, 5 с. 200-201
6 с. 201

33
26.05
Контроль навичок аудіювання



2, 3 с. 202-203
4, 6 с. 203 - 204
1, 5 с. 202
7 с. 204


34
28.05
Контроль навичок письма



Підготува-тись до контролю говоріння

35
29.05
Контроль навичок говоріння










Календарно-тематичне планування з англійської мови 7 клас ІІ семестр.
Дата
Тема  уроку
Грама-тика
Лексика

Аудіювання
Говоріння

Письмо

Читання

Домашнє завдання
Примітки


В здоровому тілі-здоровий дух
33.

Спорт.

Lesson 1 p.91-94







34.


Олімпійські ігри

Lesson 1 p.95-96






35.


Види спорту

Lesson 1 p.97-98






36.

Мій улюблений вид спорту


Lesson 1 p.99-100







37.

Водні види спорту

Lesson 1 p.102-104









38.

Майкл шумахер-відомий гонщик

Lesson 1 p.105-106






39.

Мій улюблений спортсмен

Lesson 1 p.107






40.

У лікаря

Lesson 2 p.108







                                В здоровому тілі-здоровий дух

41.

Хвороби

Lesson 2 p.109-110






42.

Лікування ліками

Lesson 2 p.111-112






43.

Симптоми хвороб

Lesson 2 p.113-114






44.

Лікування у лікаря
The Past Perfect Tense
Lesson 2 p.115-118








45.

Пацієнт у лікаря

Lesson 2 p.119-121






46.

У лікарні

Lesson 2 p.122-124






47.

Бережімо здоров’я

Lesson 2 p.126








48.

Лікування у лікаря

Lesson 2 p.127-128






49.

Олімпійські ігри майбутнього

Lesson 1 -2 p.129-131






50.

Систематичні заняття сортом допомагають зберегти здоров’я

Lesson 1 p.132-135







Вільний час

51.

Відвідування теату

Lesson 1 p.137-139






52.

Улюблені кінофільми

Lesson 1 p.140






53.

Відомі актори

Lesson 1 p.141






54.

Різноманітні фільми

Lesson 1 p.142







55.

Фільм «Спайдермен»

Lesson 1 p.143






56.

Фільм «Пірати карибського моря»

Lesson 1 p.144






57.

Фільми для підлітків

Lesson 1 p.145






58.

Мій вільний час
Reflexive Pronouns (Зворотні займенники)
Lesson 1 p.146






59.

Знайомство з театром В Шекспіра

Lesson 1 p.148






60.

Перегляд п’єс

Lesson 1 p.149-150






61.

Перегляд телепередач

Lesson 1 p.151-152






62.

Подорож по цікавим місцях

Lesson 1 p.153-154






63.

Подорож до собора святого Павла в Лондоні

Lesson 1 p.155






64.

Подорож до Будинку Парламенту в Лондоні

Lesson 1 p.156-167






65.

Подорож до Києва


Lesson 1 p.168-173






66.

Контроль читання








67.


Контроль говоріння








68.

Контроль аудіювання








69

Контроль письма








70

Узагальнення вивченого за рік












.
    

Дата
При-міт-ки
Тема уроку
Засоби вираження

Лексика

Аудіювання

Мовлення
      Письмо

Читання

Домашнє
Завдання
МОЯ СІМЯ.
1


Привітання з друзями.
Hello! Hi!
Nice to meet you.
Good morning
name,
Ann, Dan, Steve, Kim, miss alison
Ex. 3 p. 5
Ex. 2, 4 pp. 4-5

p.4-5
ex. 1,3

Ex. 5 p. 5
. Ex. 3 p. 5
2


Знайомство. Розповідь про себе.
What is your name? I'm..
Good evening/ afternoon/ night.
I’m from…
evening, night, moon, parents,
hug, числівники 1-10
Ex. 3 p. 7
Ex. 4 p. 7
 1, 2
 p. 6
Ex. 2 p.6

Ex. 5 p. 7
Ex. 3 p. 7
3


Знайомство. Місце мешкання.
Where are you from?
Where do you live?
A boy, a girl,
a woman, a man, a cat, a dog,
London, UK
 "What is your name?"  song
Ex. 3, 5 pp. 8-9

ex 2 p.8
dictation
РВ р.8-9
ex. 1,5

Ex. 2 p. 8 (learn)
Ex.6 p.9
Ex. 4-5 pp. 8-9
4


Мої друзі.
I am from Ukraine.
She is from …
He is from…
We are from…..
You, we, I, he, she, they, Ukraine, China, the UK, the USA
Ex. 1, 2, 4, 5 p. 10-11

Ex. 3 p. 11
 Ex. 3 p.10
Ex. 2, 4, 5 p.10-11
Ex. 6 p. 11
Ex. 4 p. 11

5


Моя сім’я.
How are you?
I am fine/ not well/bad.
A mother,
a father, a sister,
 a brother,
 a daughter, a son, an aunt, an uncle
Ex. 2 p. 12
Ex. 3 p. 13
Ex. 4 p. 13 Ex. 1-3 pp. 11-12

Ex. 1, 2, 4 p. 12-13
Ex. 5 p. 13

6


Мої бабуся і дідусь.
Have you got…?
Yes, I have  No, I haven't
Grandparents,
a grandma,
a grandpa,
 a grandson,
a granddaughter
Ex. 4 p. 15
Ex. 2 p. 14
 Ex. 2,3 p. 14
Ex. 3, 5 pp. 14-15
Ex. 6 p. 15

7


Моя сім’я та друзі.
Have got/Has got
Is your family big? Have you got…? What is your father's name?
A story, young, old, a pie, to cook
Ex. 1, 3 p. 16
Ex. 4, 5 p. 17
 Ex. 2, 3 p.16
Ex.1-3 p. 16
Ex. 6 p. 17

8


Розповідь про сім’ю.
Is he strong?
Is she kind?
What’s your dad/mum like?
Nice, kind, strong, weak,  handsome, pretty
Вірш “My family”
Ex. 3 p. 18
 Ex. 2, 3 p. 18

Ex. 2, 5 pp. 18-19

Ex. 4, 6 p. 19
9


Моя родина.
I am…..
She is….
He is ….
Лексичний матеріал, вивчений за темою

Ex. 3 p. 20
Ex. 2 p. 22
Ex. 4 p. 21
Ex. 6 p. 23
 Ex. 1-4 pp. 18-19
Ex. 2 p. 20


Ex. 6 p. 21

10


Знайомтесь з моєю родиною.
Підсумковий урок з теми: «МОЯ СІМ’Я.»
Тематичне оцінювання

Лексичний матеріал, вивчений за темою

Проектні роботи
Ex. 7, p.23
Давайте розважатися
11


Мої іграшки.
This is…
A teddy bear, a  toy, a kite, a
train, a ball, an animal, a monkey, an umbrella, an elephant. Числівники 1-10
Вірш “My Teddy Bear”
Ex. 1, 2, 4 pp. 24-25
Ex. 1-3 pp. 21-22
Ex. 3, 5 pp. 24-25
Ex. 3 p. 24 (learn)

12


Ігри та розваги.
This is…
I see …..
I have got…
He/She has got…
A monster, a plane, a robot, a lorry, a clock,  a puzzle, a mouse, a doll
Ex. 1, 3, 6 pp. 26-27
Ex. 1, 2, 4 pp. 26-27
Ex. 5 p. 27

Ex. 3, 6 p. 27

Ex. 7 p. 27

13


Це-їхній корабель.
Have you/ they got…?
He/She has got …
We/They have got …
A skipping rope,
 a clown ,
a computer,
a game,  a ship, a puzzle. 
Possessive pronouns
Ex. 1, 4, 6 pp. 28-29

Ex. 2, 3 p. 28
Ex. 5 p. 29.
Ex. 2, 6 pp. 28-29
Ex. 7 p. 29

14


Моя улюблена іграшка.
Can you/he/she/it…?
I can/can't……
To fly, to drive,  to ride, to cook, to talk, to cry
Ex. 1, 6 pp. 30-31

Ex. 2-4 pp. 30-31
Ex. 5 p. 31

Ex. 6 p. 31
Ex. 7 p. 31

15


Мої захоплення. Хобі.
Is it…?
Are they …?
I like….
I don't like….
Interesting, quick, slow, noisy, tasty, ugly, boring
Ex. 1, 4 pp. 32-33

Ex. 2, 3, 5 pp. 32-33

Ex. 6 p. 33

Ex. 4 p. 33

Ex. 7 p. 33


16


Дозвілля у вихідні.
Where is/are….?
Where do you …?
To fly a kite, to skip, to
roller-blade, to play on the swing

Ex. 1, 3, 4 pp. 34-35
Ex. 1-2 p. 34

Ex. 2, 5 pp. 34-35
Ex. 6 p. 35

17


Заняття спортом.
Do you like…..?
Does she/he  like…?
I like/ don’t like…
He/She likes/doesn’t like ….
Basketball, tennis, hockey, swimming, aerobics
Ex. 1, 3, 4 pp. 36-37

Ex. 2, 3, 5 pp. 36-37


Ex. 3, 4 p. 36-37

Ex. 7 p. 37


18


Вікенд: розваги.
Where are you/children…?
A village, a garden, to play hopscotch, to play hide-and-seek, at school, in the park, in the yard, at the Zoo, at home, at the sportsground
Ex. 1, 5 pp. 38-39

Ex. 2, 3 p. 38


Ex. 1, 5 pp. 38-39

Ex. 7 p. 39

19


Вільний час рідних.
Підсумковий урок з теми: «Давайте розважатися»
Тематичне оцінювання
I/we/you/they play…
He/She/It  plays…
Лексичний матеріал, вивчений за темою

Ex. 2, 3 p. 40

Ex. 1, 4, 5 pp.

Ex. 1, 3 pp. 42-43
Ex. 6 p. 41

                                                                                                                                   ЗОВНІШНІСТЬ



20



Зовнішність.
This is …
These are …
Hair, an eye, a nose, a mouth, a lip, a head, an ear, a cheek, a chin, right, left, face.
Вірш “I’ve got two eyes…”
Ex. 2-4 pp. 44-45

Ex. 3, 4 pp. 44-45
Ex. 6 p. 45

21


Моя зовнішність.
I spy with my eye something…..
A finger, an arm, a body, hips, a smile, a hand, a knee, a toe, a foot, feet, a tooth, teeth.
Ex. 1, 3 pp. 46-47
Ex. 2, 4 pp. 46-47

Ex. 5 p. 47
Ex. 1 p. 47 (learn)

22


Опис зовнішності людини.
What is…..like?

Curly, fair, tall, fat, plump, straight, dark, long, wavy, slim
Ex. 1, 3 p. 48
Ex. 2, 5, 6 pp. 48-49
Vocabulary dictation (parts of the body)
Ex. 4 p. 49

Ex. 7 p. 49

23


Опис зовнішності казкового героя.
I haven't got…..
To see. to hear, to smell, to spell, to wink, to think
Ex. 2, 6 pp. 50-51
Ex. 3, 4 pp. 50-51
Ex. 5 p. 51

Ex. 2, 6 pp. 50-51
Ex. 7 p. 51

24


Мій одяг. Опис зовнішності.
What colour is….?
What colour are…?
A blouse, a dress, a shirt, a jacket, a skirt, a tie, trousers, jeans, socks, shoes.
Ex. 1,3 p. 52
Ex. 2, 4, 6 pp. 52-53
Ex. 5 p. 53

Ex. 1, 5, 7 pp. 52-53
Ex. 8 p. 53

25


Святковий одяг.  Контрольна робота: аудіювання
Whose … is/are  this/ these?
It’s/ They’re Ann’s.
A hat, a T-shirt, sandals, a coat, shorts,  shoes, boots, pijamas
Ex. 1 p. 54
Ex. 1-3 pp. 54-55
Ex. 4 p. 55

Ex. 2, 3 pp. 54-55
Ex. 5 p. 55

26


Опис зовнішності.
What do you wear?
To wear, to have got something on, to belong, tight, wide
Ex. 3 p. 56
Ex, 1, 2, 4 pp. 56-57
Ex. 5 p. 57
Ex. 5, 6 p. 57
Ex. 7 p. 57

27


Зовнішність улюбленого казкового героя.
Контрольна робота: говоріння
How many … has/have he/she/you/they got?
What colour…?
Can …?
To sign, to smell, to wink, to hear, to see, to jump, to swim, to think
Ex. 1 p. 58
Ex. 1, 2, 5 pp. 58-59
Ex. 3 p. 58

Ex. 4 p. 59
Ex. 6 p. 59

28


Опис зовнішності друзів.

Лексичний матеріал, вивчений за темою

Ex. 1, 4. 1, 2, 3 pp. 60-63
Ex. 2, 3, 5,  pp. 60-63
Ex. 1, 3 pp. 62-63
Підготуватись до контр. роб..
29


Опис зовнішності рідних.
Контрольна робота:  письмо



Ex. 6 p. 61
Ex. 3 p. 63
30


Зовнішність.



Тестові завдання з аудіювання, читання, письма та мовлення.



Ex. 7 p. 61
31


Зовнішність.
Контрольна робота:  читання


Ex.  6 p. 63
32


Інсценізація казки «Теремок»






Комментариев нет:

Отправить комментарий