Вчитель Компаніївської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів.
Закінчила Кіровоградський педагогічний університет ім. В.Винниченка.
Проблемне питання:
Запровадження новітніх інформаційно - комунікаційних технологій у процесі формування висококомпетентісної особистості на уроках іноземної мови.
Педагогічне кредо:
НАВЧАЮЧИ-УЧИСЬ,
НАВЧАЮЧИСЬ-ТВОРИ,
У ПРОЦЕСІ ТВОРЧОСТІ-НАВЧАЙ.
Прагну як вчитель
Розвивати критичне та творче мислення через взаємодію всіх видів мовленнєвої діяльності.
Розвивати критичне та творче мислення через взаємодію всіх видів мовленнєвої діяльності.
Навчити дітей аналізувати матеріал, відстоювати та висловлювати свою думку.
o•
ІНТЕРАКТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ НА УРОКАХ
o•
ІНТЕРАКТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ НА УРОКАХ
АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
МОЗКОВИЙ ШТУРМ
ФОКУСУЮЧІ ЗАПИТАННЯ
РОБОТА В ПАРАХ, МАЛИХ ГРУПАХ
РОЛЬОВІ ІГРИ
ГРОНУВАННЯ
СЛОВЕСНИЙ ЛАНЦЮЖОК
ТЕСТОВІ ТЕХНОЛОГІЇ
ЛЕКСИЧНІ ІГРИ
ГРАМАТИЧНІ ІГРИ
ФОНЕТИЧНІ ІГРИ
МОЗКОВИЙ ШТУРМ
ФОКУСУЮЧІ ЗАПИТАННЯ
РОБОТА В ПАРАХ, МАЛИХ ГРУПАХ
РОЛЬОВІ ІГРИ
ГРОНУВАННЯ
СЛОВЕСНИЙ ЛАНЦЮЖОК
ТЕСТОВІ ТЕХНОЛОГІЇ
ЛЕКСИЧНІ ІГРИ
ГРАМАТИЧНІ ІГРИ
ФОНЕТИЧНІ ІГРИ
Комментариев нет:
Отправить комментарий